Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

Υπάρχει ζωή μετά τα social media;;

 


Εν αρχή ήταν το φατσοβιβλίο, οι περισσότεροι άνω των -ήντα που δεν είχαν ιδέα απο κομπιούτερ, το ανακάλυψαν ξαφνικά , και τσατρα πάτρα έμαθαν να το χειρίζονται για να ανεβάζουν φωτό που πήγαν , τι έφαγαν, και να ανταλλάξουν καλημέρες καλησπέρες με τον κάθε άγνωστο, σε μία έξαρση κοινωνικότητας. Στην κανονική τους ζωή εννοείται δεν λένε ποτέ καλημέρα στον γείτονα, στον συνάδελφο.

Το Instagram τόση ματαιοδοξία και αυτοπροβολή στην μεγάλη άνοδο της ασημαντότητος δεν έχει ξαναυπάρξει, και σίγουρα ο Καστοριάδης θα είχε λόγο να ξαναγράψει το βιβλίο του.

Το Twitter  ήταν πιο πολιτικοποιημένο, πιο ενημερωμένο,...... μπούρδες έτσι νόμιζα ....ο κάθε πικραμένος κρυμμένος πίσω απο την ανωνυμία του ανέβαζει απο παστίτσια μέχρι τι καφέ πίνει, τον σκύλο του, την γάτα του που γέννησε, τα ανήψια του, το μαγιώ που αγόρασε, τα πλακάκια της κουζίνας του..... και ανάμεσα σε όλες αυτές τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες έκανε κριτική για κανένα έκτακτο πιασάρικο θέμα, που αρκετές φορές αποδεικνύεται και fake news. Οπως fake είναι και οι φωτό που ανεβάζουν, τα πολυτελή σπίτια που μένουν και οι διακοπές που κάνουν. Μία εικονική πραγματικότητα . Και φυσικά πολλά προφίλ δεν είναι και τόσο αθώα και έχουν κάποια αποστολή σε διατεταγμένη υπηρεσία .

Οι περισσότεροι είναι τόσο εθισμένοι στην πλαστή εικόνα τους , έχουν ξεμυαλιστεί και έχουν ταυτιστεί μέσα απο τον καθρέπτη της αυτοανακλασής τους  και την εικόνα που έχουν πλάσει  που πλέον θα πάθουν σύνδρομο στέρησης έτσι και κόψουν την σύνδεση.

Το διαδίκτυο είναι μεγάλο επίτευγμα της ανθρώπινης σκέψης, σπουδαίο εργαλείο και πολύ ισχυρό όπλο. Ως τέτοιο, απαιτεί στη χρήση του, προσοχή μέτρο και χρήση σωστή.


Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε πλέον την στυγνή δικτατορία των μηχανών, σαν ΝΙΟ, είναι να είμαστε προσεκτικοί και υπεύθυνοι στην χρήση τους. Απαιτείται αυτογνωσία ή τουλάχιστον μια προσπάθεια για αυτή, σωστή διατροφή, σωστή στάση του σώματος και καλή φυσική κατάσταση και ψυχική. Όραση, κρίση και διάκριση, ηρεμία, επίγνωση, επαγρύπνηση, νηφαλιότητα και περισυλλογή.


Πώς όμως είναι να ζεις χωρίς κοινωνικά δίκτυα; Πόσο εθισμένοι είμαστε άραγε στο σκρολάρισμα ως κοινωνία και τι μπορούμε να κάνουμε ως αυτό;

Δείξε  μου το προφίλ σου να σου πω ποιος  είσαι στη λαοθάλασσα του διαδικτύου….

Οι γόηδες-κλαρινογαμπροί και ξεπουπουλιασμένες φραγκόκοτες. Άπειρες φωτογραφίες, ατέλειωτες πόζες με τον εαυτό τους σε διάφορα μέρη σε ακρογιαλιές και αμμουδιές. Το ίδιο και οι γόησες. Ντύνονται, στολίζονται και βγάζουν φωτογραφίες για το ΦΒ με photoshop άνευ νοήματος σε απίστευτη γελοιότητα χαρακτήρος. Τρέχουν οι αργόσχολοι θαμώνες και κάνουν like.

Οι λιγούρηρες:«Σέξυ» φωτογραφίες …της κακιάς ώρας.

Οι πεινασμένοι:Πορνοφωτογραφίες, άθλιες, χαμηλής ηθικής και αισθητικής

Οι κουτσομπόληδες-κατίνες:Λεπτομέρειες από το Lifestyle της γειτονιάς τους και το  Jet  set της Καλοπετινίτσας

Οι  μικροαστοί:Κρατώντας ανάλαφρα την αβάσταχτη ελαφρότητα του μικροαστισμού τους σε ανάλαφρα προφίλ ….σταθερά.

Οι νεόπλουτοι-νεόπτωχοι:Φωτογραφία οπωσδήποτε με σκάφος και πισίνα, είχαν και στο χωριό τους,… σκάφη. Εκεί πλενόταν, όταν είχαν νερό.

Οι κομματάνθρωποι:Το κόμμα στην πρώτη γραμμή, μαύρο, πράσινο κόκκινο γαλάζιο ροζ, δεν έχει σημασία αρκεί να βολευτούμε κάπου με τη βοήθεια του.

Οι θρησκολήπτοι:Σταυροκοπιούνται…..με τον σταυρό στο χέρι, ακόμη και στον Δία.

Οι μαϊντανοί:Γυρολόγοι παντού, χωρίς λόγο, νόημα και ουσία

Οι παπαγάλοι:Με ένα ρητό της ημέρας, συνήθως αρχαίων Ελλήνων, κυρίως του Πλάτωνα, ενίοτε του Πρόκλου.

Οι αργόσχολοι:Νάχαμε να λέγαμε και να σκοτώνουμε τον χρόνο μας σε πλίνθους ατάκτως ερριμένους εδώ και εκεί .

Οι ανήλικοι:Σέλφι φωτογραφίες πάμπολλες με γκριμάτσες πάπιας, ενημέρωση σε ποιό καφέ είναι και τι καφέ πίνουν.

Οι αγράμματοιΓκρίκλις, grafoyn se greeklis synexvs poy den diabazontai.

Ο ηλικιωμένοι:Συνήθως με γεροντική άνοια και κάποιος πρέπει να τους προσέχει.

Οι επαγγελματίες:Με χορηγούμενες σελίδες , αγορασμένα like και ακολούθους.

Οι ψυχάκηδες:Οι γνωστοί μανιοκαταθλιπτικοί τύποι συνήθως , τζάμπα μάγκες του πληκτρολογίου

Οι συνωμοσιολόγοι:Για όλα φταίνε οι εβραίοι, οι μασόνοι, ο αντίχριστος, οι ιλουμινάτι και….οι γνωστοί βησιγότθοι.Οι υπόλοιποι;;; Ουδείς.

Οι ελλαδέμποροι:Συνήθως 12θειστές, φανατικοί της πατρώας θρησκείας από την εποχή των ορφικών, μαζί με τους καβείρους, με πολλά φολκόρ, τελετές και φθηνές απομιμήσεις

Οι ελλάνιοι:Οι γνωστοί τρελλάνιοι με ειδικότητα στην ουφολογία, και στην ελληνική καταγωγή του εβραίου Ιησού, απογόνου του Αβραάμ και του Ισαάκ ταυτοχρόνως .

Τα λαμόγια:Τα μεγάλα με τις μεγάλες επιχορηγούμενες ιστοσελίδες, προγράμματα ΕΣΠΑ κλπ. Πολλοί βουλευτές πρώην και νυν.Τα μικρά (λαμόγια) τρέχουν από πίσω μήπως γλύψουν κανένα κοκαλάκι ακόμη.

Οι σπουδαιοφανείς:Βαρύγδουπα βιογραφικά, ντοκτορά, μέλη σε 100 συλλόγους, 300 ομάδες και 500 σωματεία. Πότε τα προλαβαίνουν όλα αυτά;

Τα ψώνια: Συνήθως είναι πρόεδροι κάπου ή ενός μαιμού συλλόγου- σφραγίδα με μεγάλο έργο στην παπαρολογία. Επίσης πολλές φωτογραφίες από διάφορα πανηγύρια . Όταν δεν τρέχουν συνέχεια σαν τον Φόρεστγκαμπ είναι υπέρ της θεοποιήσεως του Αλέξανδρου για να σώσουμε το έθνος.

Οι σχιζοφρενείς:Το πρωί σε βρίζουν και σε μπλοκάρουν, το βράδυ σε λιβανίζουν με άλλο προφίλ. Διπολική διαταραχή, νομίζω πως λέγεται αυτό .

Οι απάτριδες:Θα βάλουν όλες τις σημαίες, την γαλλική, την κινέζικη την κολομβιανή, την ινδονησιακή εκτός από την Ελληνική, την θεωρούν φασιστική. Ας την χαίρονται οι φασίστες λοιπόν και ας μετακομίσουν αλλού , αφού δεν ενδιαφέρονται για την χώρα τους και την πατρίδα τους.

 Οι πονόψυχοι:Ολημερίς κλαίνε για τους πρόσφυγες και τα προσφυγόπουλα με το αζημίωτο φυσικά των ΜΚΟ και των δουλεμπόρων που τους προωθούν.Είναι οι άνθρωποι που αν τους ζητούσες ένα ποτήρι νερό δεν θα σου έδιναν…

Οι χαζοχαρούμενοι:Χα χα χιχι χι, να περνάμε καλά, να περνάτε καλά, που θα πάμε για καφέ;

Οι γλυκανάλατοι:Ο γλυκούλης, η γλυκούλα και ο μπουμπούκος…. οι βαρκούλες που αρμενίζουν….εδώ και εκεί

Οι τρολ:Τα γνωστά τρολ με συγκεκριμενη αποστολή τρολαρίσματος.

 Οι άχρωμοι :Άχρωμοι, άγευστοι, άοσμοι, άνοστοι, χωρίς ταυτότητα, χωρίς θέση, χωρίς διάκριση και κρίση για τα σοβαρά πολιτικά και κοινωνικά θέματα που θα πρέπει να απασχολούν όλους τους ενήλικες πολίτες. Ποιηματάκια και τραγουδάκια σκόρπια στιχάκια.

Οι δειλοί :Φοβούνται να πούνε την γνώμη τους και την άποψη τους, ανύπαρκτοι.

Οι κουτοπόνηροι:Τι θα αρπάξουν, τι θα κλέψουν , τι θα κερδίσουν, να βγάλουν οι άλλοι το φίδι από την τρύπα και βλέπουμε…

Οι εξαγοράσιμοι:Θα πουλούσαν και την ίδια τους την μάνα για μια χούφτα ευρώπουλα, dollars, τώρα σε ρούβλια και γιεν, μια θέση με μισθό και μια πλαστική μπριζόλα που θελουν να τρώνε σε καναπέ αναπαυτικό.



"ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΤΟΥ ΜΑΤΡΙΞ"  Φωτό Κλειώ

Στην ταινία του ΜΑΤΡΙΞ είναι επίσης χαρακτηριστική η σκηνή που ο πολυεθνικός κ. ΣΜΙΘ κτυπάει με το χέρι του ένα άνθρωπο κάθετα στο ηλιακό πλέγμα και αρχίζει να τον μαυρίζει.
Αυτή η μόλυνση είναι μεταδοτική σαν την πανούκλα. Όλοι μολύνονται σιγά σιγά και βλέπεις ανθρώπους που ήξερες και δεν τους αναγνωρίζεις πια. Τόσο παραμορφωμένοι, μαύροι και σκοτεινοί να μοιάζουν στο τέρας που είχαν μισήσει, κάποτε.
Ένα δηλητήριο στάζει από μέσα τους και αναδύεται ένα μοχθηρόν ον.
Οι καθημερινές ειδήσεις σε ημερήσια βάση κάνουν λόγο πια, για μια ακραία εγκληματικότητα, διαστροφή, τρέλα κατάθλιψη, ψυχικές διαταραχές άνευ προηγουμένου και ανεξαρτήτως φυλής ή καταγωγής.
Κανείς αθώος; Ούτε τα παιδιά, γυναίκες, άνδρες, οι ηλικιωμένοι. Όλοι;
Είναι αυτός πια ο απόλυτος εκφυλισμός της ανθρωπότητος;

Λίγοι άνθρωποι μπορούν να αντέξουν , δυστυχώς οι περισσότεροι έχουν πέσει σε μία κινούμενη άμμο που τους ρουφά, έχουν χάσει την αξιοπρέπεια, την επίγνωση, τον εαυτό τους, την ανθρωπιά, τον στόχο τους και τον προορισμό τους.

Φωτό Κλειώ

"Βγαίνουμε μωρό μου βγαίνουμε μέσα απο το τούνελ"


Υπάρχουν  και άνθρωποι με σωστά  προφίλ, όμορφοι,  ευγενείς, ειλικρινείς, γενναίοι,  έντιμοι,  πατριώτες,  ουσιαστικοί,   απλοί, με έργο  σημαντικό. Δεν είναι πολλοί, αλλά χαίρομαι που υπάρχουν μέσα σε όλη αυτή την έρημο της βλακείας, της σαχλαμάρας και της ανοησίας του διαδικτύου. Είναι μια όαση του καθαρού ΝΟΥ και Ίσως να είναι και οι μόνοι που θα μπορέσουν να πολεμήσουν από, και για την φωτεινή πλευρά του Ανθρώπου.

ΑΠΌΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΚΑΤΡΑΖ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA

"Δουλειές του ποδαριού μωρό μου είμαι αλλού δεν κάνω εγώ για τούτο το κοτέτσι"


Προφίλ και Χαρακτήρες

1 σχόλιο:

  1. ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ
    Η ΔΙΑΦΑΝΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΛΑΣΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ SALVATOR DALI 1938 Albright-Knox Art Gallery, Buffalo, N.Y.,
    (SIMULACRA SIMULATION) (ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ Η ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΙΩΜΑΤΩΝ
    Ο Μποντριγιάρ στο Simulacra αναφέρεται στις σημασίες και στους συμβολισμούς του πολιτισμού και των μέσων ενημέρωσης που κατασκευάζουν την καθημερινή μας πραγματικότητα.
    Οι κοινωνίες έχουν εμποτιστεί με «ομοιώματα» και οι ζωές μας έχουν τόσο κορεστεί με τις δομές της που το νόημα έχει χαθεί και είναι απείρως μεταβλητό. Αυτό το φαινόμενο ονομάζεται η «μετάπτωση των Simulacra
    Διανύουμε την περίοδο της «προσομοίωσης» στην οποία η παραγωγή αντικαθίσταται από τα MME, τους υπολογιστές, την επεξεργασία της πληροφορίας, και την οργάνωση της κοινωνίας σύμφωνα με κώδικες και μοντέλα εξομοίωσης .
    Η κυριαρχία των μηνυμάτων από τα ΜΜΕ και η σημειολογία διαποτίζει το κοινωνικό ιστό, με αποτέλεσμα τα μηνύματα και τα νοήματα να ισοπεδώνονται σε μια ουδέτερη ροή πληροφόρησης, ψυχαγωγίας διασκέδασης διαφήμισης και πολιτικής.
    Ο φιλόσοφος υποστηρίζει γενικά ότι στον σύγχρονο πολιτισμό δεν είναι πλέον δυνατόν (ή θεμιτό) να ξεχωρίσουμε το «πραγματικό» από την απομίμηση του, ή το αντίγραφο του πραγματικού

    Στα έργα του «Η καταναλωτική κοινωνία», «Ο καθρέφτης της παραγωγής», «Η έκταση της επικοινωνίας»– ο Μποντριγιάρ μιλώντας για την απόλυτη, καταλυτική κυριαρχία των εμπορευμάτων,ανέπτυξε επιχειρήματα για την αυξανόμενη εξουσία του «αντικειμένου» πάνω στο «υποκείμενο» στη σύγχρονη κοινωνία και για τον τρόπο με τον οποίο η διαμαρτυρία και η αντίσταση απορροφούνται όλο και περισσότερο από το ίδιο «σύστημα» .
    Στο βιβλίο του «Η Καταναλωτική Κοινωνία» (2000),όπως και στο «το σύστημα των αντικειμένων»,μας εξηγεί ότι η ταξινόμησης εννοιών και των σημείων οργανώνεται στην καταναλωτική κοινωνία, μέσα από την οποία καταλαβαίνουμε σήμερα τον κόσμο, και το πώς και τι καταναλώνουμε είναι αυτό που σε τελική ανάλυση κωδικοποιεί συμπεριφορές και κοινωνικές ομάδες.
    Δηλαδή οι δραστηριότητες και το στιλ κατανάλωσης παίζουν τον πρωταρχικό πολλές φορές ρόλο για να προσδιοριστούν οι αξίες των πραγμάτων που αποτελούν τον κόσμο γύρω μας και οι σχέσεις μεταξύ τους, αλλά επίσης για να προσδιοριστεί η ταυτότητα ενός ανθρώπου.
    Η κατανάλωση στις σύγχρονες κοινωνίες δεν έχει χρηστική ή ανταλλακτική αξία, αλλά αντιπροσωπεύει ένα σημειολογικό κώδικα, μέσω του οποίου ο καταναλωτής κατασκευάζει την προσωπική του ταυτότητα.
    Ολη αυτή η κυριαρχία της απομίμησης πάνω στο αυθεντικό και η τακτική νοθείας που εφαρμόζει η βιομηχανία της κατανάλωσης, πουλώντας μας τα πάντα, αναπαράγουν αυταπατημένους μιας συσκευασμένης χαράς.
    https://kleonikikleio.wordpress.com/2013/03/18/%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%b5%cf%83-%cf%84%ce%b7%cf%83-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%bf%ce%bc%ce%bf%ce%b9%cf%89%cf%83%ce%b7%cf%83/

    ΑπάντησηΔιαγραφή