Πέμπτη 22 Ιουνίου 2023

La Grande Bouffe



Ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ και ο ΕΥΡΥΜΑΧΟΣ συντρώγουν στα χλιδάτα τραπέζια του παλατιού της Ιθάκης Ελλάδας με τα ατέλειωτα φαγοπότια, ξεκοκαλίζοντας την άσπετο περιουσία του ΟΔΥΣΣΕΑ, του ζητιάνου λαού της.

...και οι μεταλλαγμένοι ψηφοφόροι μιας βάρβαρης εποχής


Ποιος τρώει του σκασμού με μεγάλη λαιμαργία , ποιος πίνει συνεχώς ηδύποτο κρασί σε λάγνα θνητών κοινωνία , ποιος σπαταλά , ποιος ξεκοκαλίζει αυτή την άσπετο περιουσία της Ελλάδος, το δημόσιο χρήμα, ποιος την έχει χρεοκοπήσει και πώς; Έχοντας καταντήσει μία τόσο πλούσια και ένδοξη χώρα στη ζητιανιά και την επαιτεία και τους Έλληνες να ζούνε με επιδόματα ψίχουλα από το τραπέζι των Αγήνορων Μνηστήρων;

Ποιοι ήταν οι αγήνορες οικονομολόγοι, πως διαχειρίστηκαν τους πόρους και τα ενεργειακά αποθέματα του νησιού
Ποια ήταν η περιουσία του Οδυσσέα
Τι κάνανε οι Μνηστήρες , ποιοι είναι οι χαρακτήρες τους, ποια ήταν τα χαρακτηριστικά τους
ποιες οι ασχολίες τους και η ζωή τους, πώς περνούσαν τη μέρα τους
Ο Όμηρος μας πληροφορεί πως η περιουσία του Οδυσσέα ήταν άσπετος, ανείπωτος ,πάρα πολύ μεγάλη, πράγμα που σημαίνει ότι η Ιθάκη ήταν ένα πλούσιο νησί που βασίζονταν κυρίως στην γεωργία και στην κτηνοτροφία. Είχε δηλαδή πρωτογενή παραγωγή. Ο Λαέρτης καλλιεργούσε τα κτήματα του γεωργός και καλλιεργητής, αν και βασιλιάς, Ο Εύμαιος φρόντιζε τους χοίρους,ο Φιλοίτιος τα βόδια, η Ευρύκλεια την Πηνελόπη, η Πηνελόπη τον Τηλέμαχο και το σπίτι. Ο Οδυσσέας έλειπε γιατί πήγε στον πόλεμο. Όταν φεύγουν οι Πολεμιστές από το νησί, χορεύουν οι λύκοι οι κατσαρίδες και οι ακρίδες κάνουν πάρτι. Ο Τηλέμαχος μεγάλωνε και πήγε στην Πύλο και τη Σπάρτη να αναζητήσει τον πατέρα του.
Όλοι κάτι κάνανε, εργαζόταν, εκτός από τους Μνηστήρες που δεν κάνανε απολύτως τίποτα, με κανένα ένσημο εργασίας αν και αγήνορες, πρόσωπα του νησιού υψηλά, high society και Vips της Ιθάκης.
Οι Μνηστήρες δεν πήγαν στον πόλεμο, αν και συνομήλικοι του Οδυσσέα, ήταν φαίνεται φιλειρηνικοί τύποι. Μαζί με τα παιδιά των λουλουδιών προτιμούσαν να κάνουν έρωτα με τις δούλες και όχι πόλεμο και να πίνουν γλυκό ναρκωτικό κρασί.
Όλοι τους είναι άγονοι, αν και σε ηλικία γάμου και τεκνοποίησης, πλαγιάζουν μεταξύ τους, πλαγιάζουν με τις δούλες, με καρπούζια με ψυγεία, με ό,τι βρουν μπροστά τους, τρώνε και πίνουν ξαπλωμένοι φαρδιά, όταν δεν παίζουν ανόητα παιχνίδια μαζικά.
Πολιορκούν την Πηνελόπη με μανία, επιδιώκουν να σκοτώσουν τον Τηλέμαχο σε καρτέρι. Του δώσανε πλοίο να φύγει και τον περιμένανε με δόλο στο γυρισμό.
Οι Μνηστήρες ξεκινούσαν το πρωί με ένα πλούσιο πρωινό και όλη την ημέρα, τρώνε του σκασμού και συνεχώς.
Δεν είναι κακό το φαγητό, ούτε το να φάει κανείς, είναι απαραίτητο για να μείνεις ζωντανός.
Το θέμα είναι πόσο θα φας, θα τρως συνέχεια, θα τα φας όλα; Ό,τι βρεις ότι βρίσκεις μπροστά σου θα το τρως, ακρίδα θα καταντήσεις.
Η κύρια ασχολία των Μνηστήρων είναι τα τραπέζια, τα γκαλά, οι συνταγές, τα φαγητά, οι διακοπές, από διακοπές σε διακοπές σε παραδεισένια νερά νησιά και τα γούστα τα ακριβά. Ακριβά γελοία ρούχα, ακριβά αυτοκίνητα, ακριβά γιοτ, ιν μαγαζιά.
Μοιάζουν εδώ πολύ με τους Λωτοφάγους στο νησί των Ταύρων..
Τόση άκρατη ευδαιμονία οδηγεί σε μία συβαρίτικη καταστροφική κοινωνία μαλθακών ηλίθιων ανθρώπων που περνούν τη ζωή τους με σέξι πόζες στα social media και σε χαζοχαρούμενα τηλεοπτικά πρωινά.
Η άλλη κύρια σχόλια των Μνηστήρων είναι το σεξ. Σεξ παντού και πορνό. Σεξ με τις δούλες, πληρωμένες ή εξαναγκασμένες, με κύριο θέμα το σεξ και τις στάσεις στον έρωτα. Πόσο ερωτεύσιμο είναι αυτό το θέαμα που καταντάει αηδιαστικό και για ένα ανθρώπινο ον, θλιβερό.
Θα κάνεις έρωτα και σεξ ως ενήλικας, είναι απαραίτητο στη ζωή, δεν είναι ούτε αμαρτία, ούτε ενοχή. Μη γίνεσαι και γουρούνι.
Το θέμα είναι πόσο σεξ θα κάνεις, με ποιους και πώς;
Θα κάνεις σεξ με γυναίκες που τις πληρώνεις, που τις εξαναγκάζεις, που τις νοικιάζεις το σώμα και την μήτρα τους, που τις βιάζεις ,που τις εκβιάζεις, με ανήλικα παιδιά, με συγγενείς αδερφούς και αδερφές;
Πόσο σεξ θα κάνεις;;;;;

Σεξ και φαγητό, οι κύριες ασχολίες των Μνηστήρων. Μοιάζουν με της Κίρκης, τον Σταθμό. Οι σύντροφοι του Οδυσσέα από το πολύ σεξ, μεταμορφώνονται σε γουρούνια και οι Μνηστήρες τρώνε τους χοίρους και γίνονται ιθακίσια χοιρίδια.

Οι Μνηστήρες, ακρίδες και κατσαρίδες, τρώνε τα πάντα, βόδια, γουρουνάκια, καρότα, λαχανικά και πάσης φύσεως ζαρζαβατικά. Όχι μόνο τρώνε, αλλά φλυαρούν, μιλάνε ασταμάτητα και για το φαγητό και με πόσες συνταγές μπορείς να μαγειρέψεις ένα αρνάκι άσπρο και φτωχό.

Εκτός από το σεξ και το φαγητό, οι Μνηστήρες ασχολούνται με τα σπορ τα παιχνίδια και τον τζόγο. Παίζουν ηλίθια παιχνίδια και τζογάρουν συνεχώς. Τα κύρια χαρακτηριστικά των Μνηστήρων είναι η ανηθικότητα, η απληστία, η λαγνεία, η φιλαυτία, οκνηρία, λαιμαργία, ο έκλυτος βίος, η μεγάλη διαφθορά, η διαπλοκή και ο εκφυλισμός που οδηγεί σε θερμοδυναμικό θάνατο, μια ολόκληρη κοινωνία.
Όταν οι άλλοι άνθρωποι στο νησί της Ιθάκης ξεκινούν ένα δύσκολο εργασιακό πρωινό στα χωράφια στα κτήματα στα εργοστάσια, οι Μνηστήρες αρχίζουν την κραιπάλη χωρίς σταματημό. Σε άκρατο ευδαιμονισμό με το σλόγκαν ,σε όλες τις κλίσεις, να κρατεί τον χορό.,
Να περνάω καλά, να περνάει καλά, να περνάμε καλά, να περνάτε καλά, να περνάτε καλά…λαλαλα.
Αυτό είναι το κύριο μότο των Μνηστήρων, να περνάνε καλά, με άφθονο σεξ ,παιχνίδια πολλά και μπόλικο φαγητό
Δεν υπάρχουν πιο ελεεινοί χαρακτήρες στα Ομηρικά Έπη, από τους Μνηστήρες. Ακόμη και τα τρωκτικά, οι Τρώες, μπροστά τους μοιάζουν επιβλητικοί αρουραίοι. Ο Έκτορας, το πρωτοπαλίκαρο των Τρώων, είναι μεγάλος πολεμιστής, αγαπάει τη γυναίκα του, λατρεύει το παιδί του, σέβεται την Ελένη, υπερασπίζει την πόλη του, προστατεύει τον παρδαλό και δειλό αδερφό του.
Δεν μπορείς να μην αναγνωρίσεις στον αντίπαλο με την εντιμότητα ενός πολεμιστή, ένα καλό του χαρακτηριστικό, όταν το διαθέτει.
Οι Μνηστήρες δεν είναι Τρώες είναι Αχαιοί, Ιθακίσιοι ή Ζακυνθινοί, στην καταγωγή είναι έλληνες, μικροί και ποταποί, ΕΦΙΑΛΤΕΣ πραγματικοί, προδότες του Εαυτού τους, της χώρας τους και του νησιού τους.
Αντί να πάνε πολεμήσουν για την τιμή της Ελλάδος, προτίμησαν να μείνουν στο νησί μαζί με τα γυναικόπαιδα, αξιοθρήνητοι δειλοί και να κυνηγούν τις δούλες στο κελάρι. Αντί να προστατεύσουν το νησί με την απουσία του Οδυσσέα , να στηρίξουν την Πηνελόπη, ( ούτε οι Τρώες δεν συμπεριφέρθηκαν έτσι σε μια γυναίκα και στην Ελένη ), να βοηθήσουν τον Τηλέμαχο, να εργαστούν κάνοντας παράγοντας κάτι ωφέλιμο για τον τόπο και καλό,, τι κάνουν αυτοί;;;
Τρώνε και πίνουν από το βράδυ ως το πρωί. Ξεκοκαλίζουν την περιουσία του Οδυσσέα και όλα τα ενεργειακά αποθέματα της ΙΘάκης.
Ούτε ένα τραπέζι με τα χέρια τους δεν έχουνε φτιάξει και δεν μπορούν να βιδώσουν μία βίδα και ένα καρφί. Ο Οδυσσέας έφτιαξε το κρεβάτι μόνος του , την σχεδία με τα χέρια του.
Τα σεξουαλικά τους όργια και τα μεροβίγγεια πάρτι με τις δούλες, ξεπουπουλιασμένες «κότες «αφήνουν εποχή σε Ντόλτσε Βίτα γλυκιά ζωή με τα Μάτια ερμητικά κλειστά.
Αυτοί είναι οι Μνηστήρες. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά τους και αυτή είναι η ζωή, ο βίος, οι ημέρες τους ή, αυτό που λένε “ζωή”.
Πιστεύει κανείς, ότι η ζωή είναι να ξυπνάς το πρωί και να τρέχεις από πάρτι σε πάρτι, από τραπέζι σε τραπέζι, από τηλεπαράθυρο σε τηλεπαράθυρο, από φαγητό σε φαγητό και από μία σελίδα πορνό σε άλλη;
Πιστεύει κανείς, ότι είναι ζωή να μην κάνεις ποτέ και τίποτα και κάτι καλό και δημιουργικό;
Πιστεύει κανείς, ότι είναι ζωή να κάνεις σεξ με μία γυναίκα να την οδηγείς στην πορνεία , να την εξαναγκάζεις, να τη βιάζεις, να την αναγκάζεις να σε ανεχτεί;
Πιστεύεις , ότι μπορεί να έχεις παιδί από αυτή τη γυναίκα που σε σιχαίνεται και σε περιφρονεί;
Ή πιστεύεις κανείς, ότι έτσι μπορεί να λύσεις το δημογραφικό πρόβλημα σε ένα νησί.
Οι Μνηστήρες δεν καταστρέφουν μόνο την περιουσία του Οδυσσέα, τη δημόσια περιουσία του νησιού, καταστρέφουν και το εθνικό τονάλ μαζί με το προσωπικό, γιατί αποτελούν το χειρότερο παράδειγμα για έναν παιδί και ένα νέο άνθρωπο, ένα νεαρό. Αυτό είναι το χειρότερο. Οικονομία, που βασίζεται στο σεξ των χοίρων, τα τραπέζια, το φαγητό, τα ναρκωτικά του κρασιού, την δουλεία και τα πορνό, δεν είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, είναι οργανωμένη μαφία, εγκληματική οργάνωση με ένα διεφθαρμένο ΝΟΝΟ.
Τι βλέπει ένα παιδί και ένας νέος άνθρωπος , σε αυτή την διεφθαρμένη Αυλή των Αγήνορων Κυβερνητών του νησιού;, Μια ατέλειωτη διαφθορά των σκουπιδιών που καμία αξία δεν επικρατεί; Ποιο είναι το παράδειγμα των Κεφαλών ;
Τους Μνηστήρες να πίνουν και θα γλεντούν, τις δούλες να πηγαινοέρχονται για να τους εξυπηρετούν.
Ποιο είναι το μέλλον αυτού του νησιού; Ποιο είναι το μέλλον της Ιθάκης;
Ποιο είναι το μέλλον αυτού του παιδιού;
Οι Μνηστήρες, σκιές στον Άδη, σαν νυχτερίδες τσιρίζουν και παραπονιούνται στον Αγαμέμνονα πως τους σκότωσε ο Οδυσσέας, σε έναν ομηρικό υπερρεαλισμό σουρεαλισμό. Στην πραγματικότητα όμως, στο πραγματικό ρεαλισμό, αυτό που σκότωσε τους Μνηστήρες και τους σκοτώνει πάντα, είναι αυτή τους η επιλογή για τον διεφθαρμένο έκλυτο βίο που διάγουν και δεν είναι, ούτε λέγεται ΖΩΗ.
Στην πραγματικότητα οι Μνηστήρες είναι νεκροί, πριν τους σκοτώσει ο Οδυσσέας και άλλος «κανένας «. Ήταν περιπατώντες νεκροί και ….εξακολουθούν να είναι. Το έχουνε ξεχάσει, αλλά κάποιος πρέπει να τους το πει και να τους θυμίσει. Τους το θύμισε ο μεγάλος μας Ποιητής …με τον τρόπο του. Και το θυμίζει πάντα σε ευθυτενές βέλος στο διηνεκές της αιωνιότητας και μιας ημέρας.
Τι σημαίνει βίος τόξο και ΖΩΗ
Να ζει έτσι κανείς ή υπάρχει και άλλος τρόπος;;;

Λαιμαργία, Ζακ ντε λ’Ανζ (1630-1650)



Ο Μοντεσκιέ θεωρεί ότι ο ασυμμάζευτος επικουρισμός ήταν από μία από τις κύριες αιτίες της διαφθοράς της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας που οδήγησε σταδιακά στην πτώση της.
Οι Συβαρίτες της πολιτικής ζωής του τόπου οδηγούν τα πράγματα στην αβάσταχτη ελαφρότητα της εντροπίας με την τρυφηλότητα τους την αμετροέπεια και την λαιμαργία τους, τη φιλοφαγία την φιλαυτία τον ηδονισμό και την λαγνεία με όλα τα γουρουράκια τα προβατάκια και τα βόδια ως ψηφοφόροι να τους ακολουθούν.

Μην προσπαθείς να γίνεις το καλύτερο γοριλάκι σε μία κοινωνία πιθήκων......
για να αλλάξουν αυτές οι άθλιες κοινωνίες πρέπει να αλλάξουμε όλοι, πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπίες, συνήθειες ,τρόπο ζωής , παλαιολιθικές ιδεολογίες και  κομματικές αγκυλώσεις



Πως πιάνεις ένα πίθηκο; Βάζεις μία μπανάνα σε ένα βάζο

"Δώσε σε ένα άνθρωπο εξουσία
για να καταλάβεις τον χαρακτήρα του"
Ένας είναι ο μεγαλύτερος φόβος της εξουσίας, μην τη χάσει.
Γραπωμένοι όλοι οι ΣΗΘ άνθρωποι της εξουσίας στο θρόνο και τις καρέκλες τους δεν ξέρουν πότε και πώς να αποχωρήσουν με αξιοπρέπεια και διαφανές φως.
Η έννοια της εξουσίας είναι πολύ βαθιά ξεκινάει από την πρώτη δόνηση της ύλης και η σημασία της ανάγεται στον Ουρανό τον πρώτο μεγάλο εξουσιαστή.
Ο πρώτος φόβος είναι η αρσενική αρχή, για αυτό η εκάστοτε εξουσία καταστρέφει την άρεια πυγμή. Οι άντρες οδηγούνται σε μία βάναυση αρρενωπότητα με υπερβολή ή εκθηλυκοποιούνται με με δολιότητα ποταπή.
Αφού εξουδετερώσει τους άνδρες που φοβάται, η εξουσία καταστρέφει και τις γυναίκες. Ή τις εκδίδει στην πορνεία ή της κλείνει χανούμισσες στη δουλειά.
Η εξουσία, εκτός ουσίας αρέσκεται να κυβερνά τους χειρότερους κατεβάζοντας συνεχώς το επίπεδο της ενεργειακής στάθμης. Είναι τόσο ανόητη που δεν καταλαβαίνει πώς προωθώντας τους χειρότερους και κατεβάζοντας το επίπεδο της ενέργειας, επιταχύνει έναν θερμοδυναμικό θάνατο επισπεύδοντας και τον δικό της.
Έτσι οι εκάστοτε κυβερνήτες αποκομμένοι από την πραγματική ζωή και τα προβλήματά της προσλαμβάνουν στην υπηρεσία τους αυλοκόλακες μανδαρίνους που τους λένε αυτά που που θέλουν να ακούσουν και όχι την αλήθεια.
Η εκάστοτε εξουσία έχει έναν "θεϊκό δώρο" δόγμα πολύ βολικό για αυτή για να στηρίζεται και να την εξυπηρετεί.
Ελέγχει την πληροφόρηση και πληροφορεί αυτή την ποδηγετούμενη μάζα με "τις ειδήσεις" που επιθυμεί κλέβοντας και διασπώντας τη προσοχή.
Προσφέρει άρτο και θεάματα, όχι μόνο χαμηλού επιπέδου τηλεοπτικές και άλλες εκπομπές αλλά και δήθεν κουλτούρα και τέχνη της κακιάς ώρας με νοσηρές πήγες.
Κλέβει πάντοτε ενέργεια με όλους τους τρόπους και χρήματα με παράνομους φορολογικούς νόμους, γιατί και τα χρήματα είναι ένα είδος ενέργειας.
Χαρακτηρίζεται από μεγάλη αδιαφάνεια της περιουσιαστικής και οικονομικής της κατάστασης. Αδιάφανο το πόθεν έσχες και έχει πάντα μια μεγάλη ΣΚΙΑ όπως όλα τα αδιαφανή σώματα. Κυρίως οι θέσεις της εξουσίας, κομματικής και θρησκευτικής κατακτώνται από ανήθικα άτομα αδίστακτα και ανόητα.
Ο Όμηρος τους αποκαλεί "νηπίους" και είναι στην συνείδηση και την έλλειψη της, ΜΩΡΟΙ.
Τους περιγράφει με τα ονόματά τους και τον χαρακτήρα τους τα λόγια τους και τις πράξεις τους διαχρονικά στα Έπη τα Ομηρικά.

"Είναι μεγάλη τύχη για τους κυβερνήτες που οι λαοί τους δεν σκέπτονται".

"Αν απουσιάζει η δικαιοσύνη, τι άλλο είναι η πολιτική εξουσία, παρά οργανωμένη ληστεία;" Αστραία





Οι φόβοι της εξουσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου