Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2022

Τρία μνημόσυνα , μία κηδεία.... και μία .....


Πίνακας Αστραία



"Οι Τροίες καίγονται γιατί κτίζουν Τείχη ψηλά και τους αρπακτικούς δυνάστες κλείνουν μέσα."

Η Τροία έχει καταστραφεί από πυρκαγιά τρεις φορές.

Η Τροία κτίζεται από δυο θεούς και ένα θνητό. Τον Απόλλωνα, τον Ποσειδώνα και τον Αιακό.
Έχει καεί πολλές φορές, πριν τον Οδυσσέα και τον Επειό.
Έχει καταστραφεί από τον Ηρακλή την Ατλάντεια εποχή, όταν συνομιλούσε με τον πονηρό Άτλαντα και ήθελε να κρατήσει για πάρτη του , τον ουρανό.
Οταν ο Αινείας έφτιαξε την Νέα Τροία  Ρώμη
Η Παρθένος Βέστα γεννά τον Ρώμο και Ρωμύλο από ένα της φωτιάς, φαλλό και κρίνο. 
Η Νέα Τροία ξεκινά να κτίζει την αυτοκρατορία της και θα συνεχίσει μέσα από τις φωτιές του Μιθραϊσμού και του μεταμφιεσμένου Ζωροαστρισμού, δηλ του Χριστιανισμού.

Ζωροαστρισμός: Μαγεία Πολιτική και Θρησκεία
Οι ζωροάστρες ,οι παλιοί καμηλιέρηδες της Αρίας Περσίας, οπαδοί της πρώτης μονοθεϊστικής θρησκείας, της φωτιάς Πλούτωνα και του νερού Ποσειδώνα την Εποχή του Κριού.
Οι Μάγοι της Ανατολής πριν επιτεθούν στην Ελλάδα…. θρησκεύονται με πρώτες δεύτερες  και τρίτες παρουσίες, προφήτες μεσσίες και μάγους. Θα κατατροπωθούν από τον Αριστοτέλειο Αλέξανδρο και θα επιστρέψουν με τον αδίστακτο χριστιανισμό, τον μεταμφιεσμένο ζωροαστρισμό, για να την κατακτήσουν μαζί με τον χρυσό των Μήδων και την βοήθεια των Μηδίσαντων την Εποχή των Άφωνων Ιχθύων στην σιωπή των Αμνών.


Robert, Hubert (1733-1808): (The Fire of Rome )


Τέλος εποχής για την Βρετανική Αυτοκρατορία Τροία

Η Αγγλικανική Εκκλησία η σεβαστή “σύζυγος” του Πατριάρχη Πάπα «Πριάμου» της Ρωμαιοκαθολικής θρησκευτικής συγκλήτου θρηνεί για το τέλος της εποχής της.

Η Βρετανική αυτοκρατορία ξεκινάει την ιστορία από τον τέκνο της τον Τρώα Βρούτο που μεταβαίνει στα Βρετανικάς Υπερβορείους νήσους και έχει την τρωαδίτικη νοοτροπία κυριαρχία να ελέγχει και να κυριαρχεί στον κόσμο.
Αφήνοντας τον Ρωμαϊκό αετό υιοθετεί τον Βρετανικό δράκο σύμβολο της και εθνόσημο..
Από κει θα ξεκινήσει και ο Δράκος Μέγας Αυτοκράτωρ Κωνσταντίνος για να ιδρύσει την Β΄ Ρώμη στην Παλαιά Τροία.

Ποιες είναι οι αιτίες για την άνοδο της Βρετανικής αυτοκρατορίας;
Φυσικά είναι οι θρησκείες και οι μεγάλες απληστίες αποικιοκρατίες. Πατήσανε δηλαδή επί πτωμάτων βασιλείς και αυτοκράτορες σε ελέω Θεού ηγεμονίες και με τις μεθόδους της Ρωμαϊκής Συγκλήτου διαιρούσανε βασίλευαν και ληστεύανε στο κόσμο.
Οι αιτίες της πτώσης της είναι οι αιτίες της πτώσης της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας που έχει αναλύσει διεξοδικά ο βαθυστόχαστος μεγάλος φιλόσοφος Μοντεσκιέ: αμετροέπεια απληστία κατάχρηση εξουσίας και εκφυλισμός της Μεγάλης Στοάς Μασονίας.


Αγνώστου προελεύσεως και καταγωγής η Εκάβη, αγνώστου προελεύσεως και οι Βρετανοί, Τρώες, Αγγλοσάξονες Ισραηλινοί της φυλής του Εφραίμ ,αγνώστων εξόδων το ακριβό υπερθέαμα της κηδείας της βασίλισσας του Ηνωμένου Βασιλείου στο σύγχρονο Κολοσσαίο της Ρώμης, ταΐζοντας με άρτο και πλούσια θεάματα το βασιλόφρον και θρησκόληπτο πλήθος, πτωχό εν πνεύματι, ανεμίζοντας τις σημαίες του Δράκου. Όπου πήγαν και φιλοξενήθηκαν λεηλάτησαν και έκλεψαν «τους θησαυρούς και την Ελένη» από όλους του λαούς κτίζοντας ΤΕΙΧΗ ψηλά της της Βρετανικής Αυτοκρατορίας.

Στην Ελλάδα οι υποτακτικοί αυλικοί τηλεμαϊντανοί, σε ρόλο τηλεκομπάρσου και μικρού Μήτσου, δεν παρέλειψαν να τονίσουν το γεγονός με ολόκληρα αφιερώματα για μία εποχή αναχρονιστική, αυτή της Βασιλείας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ανατριχιαστικές Grand guignol λεπτομέρειες και όλα τα κουτσομπολιά, τονίζοντας ( οι βασιλοδεξιοί )παράλληλα τον ρόλο του άχαρου Καρόλου του Γ΄ ως θαυμαστή της Ορθοδοξίας με τις επισκέψεις του στο Άγιο Όρος (τον πρόλαβε όμως ο Πούτιν έχει κάνει πιο πολλές ).
Ενώ, οι αριστεροί σοσιαλιστές κλαίνε και οδύρονται ακόμη για τους Τρωάδες και την Εκάβη (αγαπημένο τους θέμα ) παραβλέποντας τα παιδιά του τσάρου που σφαγιάστηκαν στον βωμό της μπολσεβίκικης ηγεμονίας.
Η Αγγλική Μασονία θρηνεί μαζί με την Εκκλησία και την Βασιλεία για την χαμένη «ισότητα την αδελφοσύνη και την ελευθερία » που τάξανε με λόγια κάλπικα μεγάλα και παχιά. Τι θα απογίνουμε χωρίς τους ΣΕΡ, ….ήταν μια κάποια λύση. Δύσκολοι καιροί για ιππότες πρίγκιπες και ελευθεροτέκτονες και οι βασιλιάδες τους τελειώνουν πια.

ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ Η ΤΡΟΙΑ;;;;

Ιερή φωτιά και ανίερα Τείχη αυτοκρατορικής αδίστακτης, ληστρικής, αυτάρεσκης, ηγεμονίας

Καίγεται γιατί, οι ΤΡΩΕΣ, ως αρπακτικά , αποκτούν μια  ληστρική εμμονή με  το κέρδος, θησαυρίζοντας σε βάρος των άλλων Όλο για διάφορες “ισότητες” μιλούν δήθεν φιλανθρωπικά. Υποκριτικά και ιησουϊτικά. Ποτέ όμως για ΙΣΟΤΗΤΑ σε θέματα οικονομικά. Η μεγαλύτερη μορφή “ρατσισμού” είναι η φτώχεια και ποτέ δεν λένε, που και πως τα βρήκαν τα λεφτά και φτιάξανε τα ΤΕΙΧΗ, τα ψηλά.

Η πτώση της Τροίας ξεκινά από την πτώση του ανθρώπου σε επίπεδα υλιστικά με την βοήθεια τραπεζικών ηγεμόνων, σε συστήματα θεοκρατικά.
Πριν προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στο “γιατί καίγεται η Τροία”, θα πρέπει να καταλάβουμε , τι είναι η Τροία και πως και γιατί δημιουργήθηκε.
Το σύστημα αναφοράς μας, είναι τα Ομηρικά Έπη, έτσι όπως έχουν καταγραφεί από την εποχή του Πεισίστρατου, σταθερά. Όχι, άλλες εκδοχές, γιατί θα χαθούμε. Μπορούμε όμως να τις λάβουμε υπ΄όψιν, χάρη της διερεύνησης της γνώσης, συμπεριεκτικά.
Το επίπεδο ερμηνείας μας είναι φιλοσοφικό, πολιτικό, κοινωνικό, οικονομικό και σύγχρονο.
Το ύψος της συνείδησης θα δώσει και την κατανόηση της αλληγορίας.
Θα μελετήσουμε την ιστορία, ιστορικά ευρήματα, αρχαιολογικές ανακαλύψεις σε μεταβλητή ιδιότητα και θα προσθέσουμε την παρορμητική, με το στοιχείο της έμπνευσης σε δράση αποτελεσματική.
Η Τροία, και η πολιορκία της είναι το καταπληκτικό έπος του Ομήρου, η Ιλιάς Αχιλλειάς, στο οποίο, ο ποιητής περιγράφει τον θυμό του παρορμητικού Αχιλλέα, τον 10ον χρόνο της πολιορκίας της , 51 ημέρες πριν την πτώση της, με τον σταθερό, μονολιθικό και συμπαγή Αγαμέμνονα και τον μεταβλητό Οδυσσέα. Όλες οι ιδιότητες και η μονομερής ή συμπεριεκτική χρήση τους, είναι εμφανής καθ όλη της διάρκεια της περιγραφής, στους χαρακτήρες των Τρώων και των Αχαιών, στις δράσεις και στις αντιδράσεις τους.


Η Τροία εκφράζει πάντα ένα σύστημα εξουσίας χρηματοπιστωτικό. Οι Τρώες κλέβουν τη γνώση και αγοράζουν και πουλάνε τον θεό. Την Εποχή των Ιχθύων υψώθηκαν τα τείχη θρησκευτικής εξουσίας με τον πάπα και τον πατριάρχη, τον εξαγορασμένο Πρίαμο και το Βατικανό. Τα παιδιά του Πρίαμου , οι πολλές αιρέσεις, εξαπλώθηκαν σε κόσμο αδίστακτα υλιστικό και θεοκρατικό.
Οι Αχαιοί, διασχίζουν ασφαλές νερό θυμικό με κοίλες διαυγείς ΝΗΕΣ του νου, για να βρεθούν στα τείχη και στην στεριά, κοντά.
Ο Αλέξανδρος Αχιλλέας, τα γκρέμισε μια φορά και ο Αινείας, τα ξανάκτισε στην Ρώμη, την παλαιά.


Τα τείχη της Τροίας είναι από υλικό στερεό, στοιχείο ‘γη” και από γνώση “φωτιά” θεϊκή.
Πέφτουν, γιατί αποτελούν μια ύβρι και μια υπερβολή. Είναι πάντα κτισμένα σε στέρεη γη, χωρίς νερό, συναίσθημα, με στέγνωμα ψυχής και απουσίας αέρος, λογικής.
Καίγονται γιατί, οι ΤΡΩΕΣ αποκτούν μια εμμονή, μονομερώς, σταθερή και ληστρική, με τον τόκο, το κέρδος, την ύλη και τα υλικά αγαθά. Όλο συσσωρεύουν, συσσωρεύουν κλέβοντας της γνώσης, την ομορφιά. 
Όλο θησαυρίζουν σε βάρος των άλλων, ληστρικά και αρπακτικά. 
Έτσι λοιπόν μια μέρα που συγκεντρώνουν όλα τα λεφτά τους σε τράπεζες ιερές και μή, σε θησαυροφυλάκια σταθερά, όλα καίγονται από στοιχεία, παρορμητικά και μεταβλητά.
Πως;
Από το φως του Ήλιου σε κάτοπτρα αδίστακτης, ληστρικής, αυτάρεσκης, αυτοανάκλασης μυθιστορικά.

Πίνακας ILIAQUE 

Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΗΣ ΙΛΙΑΔΟΣ ανακαλύφθηκε το τον 17ο αιων. στα ερείπια ενός ναού στην οδό APPIENNE ΡΩΜΗΟ


 Πίνακας ILIAQUE έχει για τίτλο «ΤΡΩΙΚΟΣ» και προτείνει μια εγκυκλοπαιδική σειρά με σκηνές από τον Τρωικό Πόλεμο , βγαλμένες από την «Η καταστροφή της Τροίας» Στησίχορου ( ΙΛΙΟΥΠΕΡΣΙΣ ΚΑΤΑ ΣΤΗΣΙΧΟΡΟΝ ) , την «ΙΛΙΑΔΑ» του Ομήρου ( ΙΛΙΑΣ ΚΑΤΑ ΟΜΗΡΟΝ ) , η Arctinos Αιθιοπίδα της Μιλήτου ( ΑΙΘΙΟΠΙΣ ΚΑΤΑ ΑΡΚΤΙΝΟΝ ΤΟΝ ΜΙΛΗΣΙΟΝ ) , και η Μικρή Ιλιάδα Lesches Πύρρα ( ΙΛΙΑΣ Η ΜΙΚΡΑ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑ ΛΕΣΧΗΝ ΠΥΡΡΑΙΟΝ ) .

Έχει μια αρχιτεκτονική σύνθεση . Δύο πυλώνες ( το αριστερό είναι σπασμένο ) στέκονται σε μια βάση και αποτελούν ένα πλαίσιο για την καταστροφή της Τροίας . Πάνω σε μια ζωφόρο , σκηνές από την Ραψωδία Α της Ιλιάδος . Υπήρχαν σκηνές αριστερά από τις ραψωδίες Β και Η και τα άλλα δώδεκα βιβλία καταλαμβάνουν τη δεξιά πλευρά . Στο κέντρο σκηνές από την Αιθιοπίδα . Όλες αυτές οι σκηνές συνοδεύονται από επιγραφές με τα ονόματα των βασικών χαρακτήρων και τα κυριότεραεπεισόδια .

Ο σπασμένος πυλώνας έδινε την περίληψη από τις προηγούμενες ραψωδίες, και μία επιγραφή στην βαση που στήριζε τον πυλώνα έδινε το όνομα του καλλιτέχνη.
«ὦφίλεπαῖ,Θεο]δώρηονμάθετάξινὉμήρουὄφραδαεὶςπάσηςμέτρονἔχῃςσοφίας»

"Apprends,cher enfant,l'arrangement d'Homère parThéodoros,pour que cette leçon te permette de prendre la mesure de toute sagesse» "Μάθε αγαπητό μου παιδί, την τακτοποίηση του Ομήρου από τον Θεόδωρο, ώστε αυτό το μάθημα να σου επιτρέψει να πάρεις το μέτρο όλης της Σοφίας"

Ο Αμλετ του Σαίξπηρ και ο θρήνος της Εκάβης

"Η Αγγλικανική Εκκλησία η σεβαστή “σύζυγος” του Πατριάρχη Πάπα «Πριάμου» της Ρωμαιοκαθολικής θρησκευτικής συγκλήτου θρηνεί για το τέλος της εποχής της.

Με την εξάπλωση της Βρετανικής Αυτοκρατορίας σε όλο τον κόσμο, Αγγλικανοί ιεραπόστολοι ίδρυσαν τοπικές εκκλησίες σε όλες τις αποικίες. H Βασίλισσα Ελισάβετ ήταν και αρχηγός της Εκκλησίας της Αγγλίας.

Η Εκάβη Hekuba μια παραλλαγή του Hecate, όταν είδε τον Οδυσσέα μεταμορφώθηκε σε σκυλί που γαυγίζει απλώς. Και όπως έχει πει και ο Χριστιανός φιλοτρωικός Ναζιανζηνός, δεν μπορείς να είσαι «από μέσα σώφρων κούκλα και από έξω άφρων πανούκλα» με τόσα κλεμμένα στολίδια του αυτοκρατορικού στέμματος , τουτέστιν, «έσωθεν Εκάβη και έξωθεν Ελένη»


"Τo be or not to be" Amlet      


ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ !!!

ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ,ΦΩΤΙΆ ΣΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ,ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ

ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ , Τι ζωή είναι αυτή με επιδόματα και δελτίο;;;;;;;

ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
ΤΟΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΘΥΜΙΚΟΥ, ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΜΠΟΙ ΤΟΥΣ.

ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΜΜΕΝΟΥΣ, ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΑ ΓΚΑΛΑ, ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΡΗΜΑΞΑΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ  ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΛΙΓΟΣΤΗ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΟΥΣΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ HUNGER GAMES ΠΟΥ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

Φωτιά στα  ΤΕΙΧΗ των Τρώων και των τρωκτικών που ροκανίζουν τις ζωές μας πουλώντας τα ανθρώπινα δικαιώματα σε τιμή εξευτελισμού και υποκρισίας μαζί με την κλεμμένη ΟΜΟΡΦΙΑ, την Ωραία ΜΟΡΦΗ του Ανθρώπου.

Νέες Πολιτείες πάνω απο τις στάχτες ενός άθλιου κόσμου
ΟΜΗΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΟΥΜΑΝΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ, ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΝΑ ΣΥΝΑΙΝΕΙ !!!
Συνεπώς τα Αιτήματα του Ανθρώπου, εγκαινιάζοντας την νέα ανθρώπινη εποχή είναι απλά και ξεκάθαρα:
1. Μέτρον, ο άνθρωπος, ούτε νόμισμα, ούτε τράπεζες , ούτε ληστρικά ταμεία διεθνή, ούτε μεσσίες, ούτε  αυτοδιορισμένους εκπροσώπους του θεού, ούτε κορώνες  και χρυσοποίκιλτοι θρόνοι ελέω θεού
2. Σεβασμός και προστασία του φυσικού περιβάλλοντος. Αποκέντρωση εδώ και τώρα, να αλλάξουν αυτές οι άθλιες  ενεργοβόρες πόλεις.
3. Ανθρώπινες πόλεις και ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης
4. Βασικό  μισθός ύπαρξης χωρίς όρους για όλους.
5. Παγκοσμιοποίηση πολυεθνικών αγορών, τέλος .
6. Κατάργηση της τοκογλυφίας
7.Οριο φτώχειας και πλουτισμού (Τα πολλά λεφτά και οι περιουσίες ποτέ δεν γίνονται με τίμια δουλειά)
8. Αδελφοσύνη των λαών σημαίνει και ο κάθε λαός στον χώρο του. Ο κάθε λαός να φτιάξει την πατρίδα του. Κατάργηση της προσφυγιάς, της δουλοπαροικίας και της οικονομικής μετανάστευσης.
Η φύση έχει τους δικούς της νόμους που η ανθρώπινη αμετροέπεια και απληστία αγνοεί. 
Η ομογενοποίηση των φυλών και των λαών φέρνει νομοτελειακά και πολλές επιδημίες, αρρώστιες, θνησιμότητα που δεν μπορούν ούτε να θεραπευτούν ούτε να αντιμετωπιστούν.,
 Ενα δένδρο π.χ απο την  Αφρική δεν μπορεί να ζήσει στην Αλάσκα
Η φιλοξενία για χάρη της ανταλλαγής ιδεών,να γίνεται με προϋποθέσεις και μετά από πρόσκληση, αποδοχή και αλληλοσεβασμό του φιλοξενούμενου και του ιδιοκτήτη ΛΑΟΥ της χώρας του.

..... και μια Γέννηση

Η ενηλικίωση της Γης περνάει στην επόμενη φάση της μεγάλης γεωτεκτονικής και χρηματοπιστωτικής αλλαγής.
Συγκρούονται λιθοσφαιρικές πλάκες της γης, οι χρηματοπιστωτικοί Τιτάνες της εξουσίας της τραπεζικής με τους θεούς μιας Ολυμπίας ηγεσίας σοφής και ανθρωπιστικής. Έχουν καταπατήσει το δίκαιο της Γης σε κατάχρηση εξουσίας υπερβολικής. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε όλοι από την κορυφή της google παρακολουθώντας την μάχη από τα παράθυρα του διαδικτύου τα πλατιά σε παράπλευρες απώλειες καθημερινά. Σεισμοί λιμοί λοιμοί και καταποντισμοί σε όλη τη Γη αναζητούν μια λύση δίκαια και ισορροπιστική


και τη δημιουργία εύνομης Πολιτείας στον Όλυμπο του έμφρονος ανθρώπου με πρωτεύουσα την Ελλάδα την καινούργια εποχή.




Οι Μάγοι του Πυρός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου