Κυριακή 14 Μαΐου 2023

Η δρόμος της Κάλπης

 



κάλπιν ἐχούσῃ.
20
η Οδυσσείας


Από που πάμε για την κάλπη;;;;;;
'Απαξ παρ΄Ομήρω, η λέξη ΚΑΛΠΗ μοναδική στα Ομηρικά Έπη. Την συναντούμε μαζί με τον Οδυσσέα όταν την Αθηνά στο νησί των Φαιάκων με την μορφή κορασίδος απαντά που στα χέρια της μαζί με την σοφία την κρατά.


Με την κάλπη στα χέρια της Αθηνάς
ομοία με κορασίδα παρθενία
δύοντος Ηλίου να ερωτάται από τον ναυαγό Οδυσσέα:
Που είναι το παλάτι της βουλής
των Ηγήτορων Φαιάκων
ενός Αλκίνοου στον δρόμο των Ενάρετων ανθρώπων;
Δείξε μου τον Δρόμο!
Τήλοθεν…από πολύ μακριά έρχομαι….

Στο νησί του Αλκίνοου και της Αρήτης συναντούμε μαζί με τον Οδυσσέα ύστερα από ένα βασανιστικό ταξίδι του νου οδυσσειακό, για πρώτη φορά ανθρώπους ανθρώπινα δικαιώματα δημοκρατία βουλή φιλοξενία λόγο διάλογο ερωτήσεις απαντήσεις εξηγήσεις βοήθεια αξιοπρέπεια ανθρωπιά. Ο Αλκίνοος έχει σύζυγο την άρητη Αρετή.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ χωρίς ενάρετο λαό και ενάρετους κυβερνήτες ποιούντες ήθος δεν υφίσταται σε κανένα χώρο χρόνο χωροχρόνο νησί πόλη πολιτεία χώρα και περιοχή γιατί η ωραιότης ομορφιά είναι θέμα σχήματος ήθους αισθητικής και ηθικής.
Ομηρικές Συναρμολογούμενες Αδαμάντινες Δημοκρατίες


Θέλει αρετή και γνώση η αληθινή δημοκρατία, αυτοπειθαρχία με πειθώ και ανθρώπους με ενδο ορμονικό ενεργειακό πλέγμα αρμονικό, μου είπε κρατώντας στο χέρι του ,όχι την ράβδο του Ερμή αλλά ένα συναρμολογούμενο από πέτρες κοχύλια φύλλα σπόρους κόμπους σπάγγο σχοινί ενωμένα μαζί και ταυτόχρονα χωριστά ισότιμα ανόμοια και διαφορετικά.



Τον Κοινοβουλευτισμό τον κατασκεύασαν οι Βρετανοί. Τον κατασκεύασαν στην προσπάθειά τους να περιορίσουν την αγγλική μοναρχία. Οι Βρετανοί όμως μιμήθηκαν το αυτοκρατορικό πολίτευμα των Ρωμαίων και των Βυζαντινών και τη Δημοκρατία τη μιμήθηκαν επιφανειακά. Κυρίως σφετερίστηκαν το όνομά της, γιατί πάντα έδινε ελπίδες στους ανθρώπους. Ο Κοινοβουλευτισμός , μιμείται τη Δημοκρατία, σφετερίζεται βέβαια το όνομά της, αλλά είναι το λιγότερο απομακρυσμένο από τη Δημοκρατία πολίτευμα. Δεν είναι Δημοκρατία αλλά μια ολιγαρχική πολιτειακή παραλλαγή. Στον Κοινοβουλευτισμό εξακολουθεί να υπάρχει ο αέναος αγώνας για την εξουσία, όπως γενικά σε κάθε ολιγαρχικό πολίτευμα.
Η δημοκρατία είναι το πολίτευμα όπου η εξουσία πηγάζει από τον λαό, ασκείται από τον λαό και υπηρετεί τα συμφέροντα του λαού.


Όλες οι επαναστάσεις ,από την Ελληνική το 1821 ,αλλά και των άλλων λαών, δεν έχουν ολοκληρώσει το έργο τους, όσον αφορά την ύπαρξη μιας ορθολογικής και καθολικής Δημοκρατικής Πολιτικής και κυρίως μιας Ιδεώδους συμπεριφοράς των Πολιτικών Ανδρών προς τους Λαούς των.
Το μόνο που βλέπουμε είναι ηγέτες ανδρείκελα, πολιτικούς μαριονέττες ,γαλουχημένοι και εκπαιδευμένοι και διαμορφωμένοι, από τις λατρευτικές των συνήθειες, σε Θρησκείες, Δόγματα και Θεούς, που είναι κατασκευάσματα των ιδίων αγυρτών Αρχιερέων και των Ιερατείων των, διαιωνίζοντας έτσι το διαίρει και βασίλευε και θέτουν τους Λαούς σε αναγκαστικά καθεστωτικά καλούπια, τους οδηγούν σε παράλογους πολέμους καταστρέφοντας χώρες και σκορπώντας τον πόνο και τον φόβο και την πείνα ενώ αυτοί ανενόχλητοι προβαίνουν στον πλουτισμό και την κατάχρηση του Δημοσίου πλούτου.
Στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν κόμματα ή άλλες ομάδες-πηγές της εξουσίας. Στη Δημοκρατία δεν υπάρχει παρά μία και μόνο κοινωνικο-πολιτική ομάδα που είναι και η μοναδική πηγή της εξουσίας: ο Δήμος, ό Λαός . Ο θεσμός των κομμάτων είναι θεσμός ολιγαρχικός, κατά τον Αριστοτέλη. Τα κόμματα δεν εγγυώνται τη συμμετοχή στην άσκηση της εξουσίας, αλλά αντίθετα ενισχύουν την αρχομανία και τον επαγγελματισμό στην εξουσία προβάλλοντας τα ίδια πρόσωπα. Οι εκλογές δεν εγγυώνται τη συμμετοχή στην άσκηση της εξουσίας και εφαρμόζονται στον Κοινοβουλευτισμό, ακριβώς επειδή ο Κοινοβουλευτισμός είναι ολιγαρχικό πολίτευμα αρχομανία και τον επαγγελματισμό στην εξουσία προβάλλοντας τα ίδια πρόσωπα, υπογραμμίζει αξιοσημείωτα φανταστικά Κ. Καστοριάδης.
Μέσα από  αυτό τον ευτελισμό της πολιτικής του τόπου, με κλόουν πολιτικής ανορθότητας και οσφυοκάμπτες ενός σκοτεινού   παρασκηνιακού μαφιόζικου επιτελείου
Μέσα απ όλο αυτό το παγκόσμιο σκηνικό της φτώχειας και της οικονομικής κατάρρευσης ενός αποτυχημένου συστήματος.
Μεταβαίνουμε σε μία Δημοκρατία Αλκίνοη με Φαιά Ουσία , Λογική και Ευαισθησία μαζί με την Αθηνά Σοφία.

Αυτό δεν είναι προφητεία, είναι μετεωρολογία και πρόγνωση καιρού για την επόμενη διχιλιετία
Η μορφή του κοινοβουλίου θα αλλάξει , είναι αδήρητη αναγκαιότητα,  θα μειωθεί ο αριθμός των βουλευτών, των υπουργών, των  αναρίθμητων συμβουλατόρων .Ο ρόλος τους,  η  εργασία που κάνουν για το γενικό καλό  θα ελέγχεται . Ο έλεγχος που θα γίνεται από το λαό εξονυχιστικά στα περιουσιακά τους στοιχεία και το πόθεν έσχες. Οσοι θα είναι σε δημόσια αξιώματα θα λογοδοτούν κάθε στιγμή και θα υπάρχουν αυστηρότατοι νόμοι, όχι αυτός το κατάπτυστος νόμος περί μη ευθύνης των υπουργών. Αν είναι δυνατόν. "Γιάννης πίνει ,Γιάννης κερνάει. Και τα λάθη δεν θα έχουν ημερομηνία λήξεως 
Οι περισσότερες οργανώσεις ΜΚΟ, ιδρύματα , οργανισμοί με άχρηστους προέδρους, που ροκανίζουν το δημόσιο πλούτο, θα καταργηθούν ως άχρηστες και περιττές.
Τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου ηγέτη προέδρου της Ομηρικής Πολιτείας.

Είναι ένας άνθρωπος της γνώσης και της αυτογνωσίας και της ευφυούς συνεργασίας.

Φοράει ρούχα απλά.
Ο ηγέτης σε ένα τέτοιο ρόλο απαιτείται να έχει όραμα και σφαιρική αντίληψη ικανότητα αποφάσεων διορατικότητα αντικειμενικότητα και πάνω απόλα απαιτείται να έχει ήθος και αρετή. Δεν υπάρχει προσωπική ζωή για ένα ηγέτη που όλη του η ζωή πρέπει να είναι στο μικροσκόπιο συνεχώς μαζί με αυτήν των στενών συγγενών του. Και οφείλει να είναι παράδειγμα και πρότυπο δύναμης αρμονίας ήθους και σοφίας.

Δεν έχει μεγάλα περιουσιακά στοιχεία, δεν έχει πουλήσει την ψυχή του στο σκοτάδι για να τα αποκτήσει αυτά.

Είναι απλός και ουσιαστικός που μπορεί να κρίνει και διακρίνει την διαφορά μιας δίκαιης ενάρετης ηγεσίας με την δημοβόρα εξουσία στερούμενης κάθε ουσίας.

Έχει χιούμορ φαντασία σοφία καλοσύνη ανθρωπιά.
Είναι όμορφος εσωτερικά και εξωτερικά.
Είναι δίκαιος ενάρετος ειλικρινής. Εχει όραμα, σχέδιο

Είναι πολυμήτις ευρηματικός, μπορεί να σκεφθεί πολύπλευρα αμφίδρομα και συνδετικά.

Είναι υπερήφανος, γενναίος ανδρείος αποφασιστικός καλλιεργημένος και κυρίως την Άμαξα του Εαυτού σαν Ηνίοχος αρμονικά κυβερνά , και πάνω απ΄όλα αγαπά την χώρα του και δεν είναι υπηρέτης ξένων funds. 


Όμορφοι Πολίτες ή άβουλη μάζα άμορφα ποδηγετούμενη;

Τα χαρακτηριστικά του καλού πολίτη

Συμμετέχει πάντοτε στα κοινά.

Λέει την γνώμη του, αν έχει και εφ΄ όσον ξέρει ορθώς να γράφει και να μιλά.

Τοποθετείται όμορφα και σωστά, αισθητικά. Ούτε βρίζει, ούτε χυδαιολογεί, τζάμπα μάγκας από μακριά. Παίρνει ΘΕΣΗ όταν βλέπει μια κατάφωρη αδικία και όχι μόνο όταν τον αφορά.

Οι καταγγελίες γίνονται επώνυμα και με αποδεικτικά στοιχεία διαφορετικά είναι ελεεινές συκοφαντίες.

Δεν καταντά ποτέ άθλιος κουτσομπόλης ελεεινός γυρολόγος, θρασύς Θερσίτης.

Δεν ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου σε φύρδην μύρδην θέματα ασύνδετα από εδώ και από εκεί.

Δεν είναι ιδιοτελής επιδειξιομανής νάρκισσος φλύαρος φθηνός ευτελής ζηλόφθων, δεν άγεται και φέρεται με ανεξέλεγκτο θυμικό ως όχλος απεχθής και δεν είναι αντιφατικά σχιζοφρενής. Είναι η επιτομή όχι μόνο της συναισθηματικής ευφυίας , της φυσικής υγείας αλλά και της ψυχικής σε αρμονία σκέψεων δράσεων αποφάσεων.

Δεν είναι κακεντρεχής βάρβαρος χυδαίος ψυχάκιας σχιζοφρενής και με διάφορα απωθημένα .Βοηθά τους σωστούς ανθρώπους και τους αναγνωρίζει τους εκτιμά . Είναι αξιοπρεπής, είτε έχει λίγα είτε έχει πολλά.

Κάνει το καλύτερο που μπορεί με τα μέσα που διαθέτει κάθε φορά.

Ξέρει τι ξέρει και τι θέλει να μάθει και προσπαθεί αρμονικά

Είναι καλοπροαίρετος αλλά όχι ανόητος.

Ο καλός πολίτης κάνει και τον καλό ηγέτη και βοηθά στο να κυβερνηθεί μια Πολιτεία σωστά.

Όσοι ενδιαφέρονται να είναι ΠΟΛΙΤΕΣ μιας όμορφης Πολιτείας, ας τα μελετήσουν προσεκτικά. Ο όχλος , ΟΧΛΟΣ παραμένει , μόνο πλαστικές σημαιούλες ξέρει να κυματίζει απο κόμμα σε κώμα και τίποτα δεν καταλαβαίνει από όλα αυτά γιατί απουσιάζει η ουσία η ΦΑΙΑ.

Μη δεχθείς να σε βλέπουν τα κόμματα σαν πελάτη τους
Μη δεχθείς
να σου πουλάν το κάλπικο προϊόν τους

Μη βλέπεις τις διαφημίσεις τους
Να βλέπεις τις επιχορηγήσεις τους

Ο ρόλος του πελάτη όσον αφορά ζητήματα της πολιτικής
μας υποβιβάζει σε ένα απλό καταναλωτικό είδος
β΄διαλογής χωρίς συνείδηση, χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας και τιμής.
Δεν δεχόμαστε να μας βλέπουν τα κόμματα σαν πελάτες τους

Η εποχή μας και τα αδιέξοδα που έχουν εγκλωβίσει τους ανθρώπους και τις κοινωνίες μας επιβάλλει μία καινούργια λογική και αντιμετώπιση των προβλημάτων που έχουν συσσωρευτεί.
Η κρίση δεν είναι μόνο οικονομική, όπως παρουσιάζεται τον τελευταίο καιρό είναι και κρίση θεσμών και αξιών. Είναι επίσης περιβαλλοντική ( οι φυσικοί πόροι εξαντλούνται και η ικανότητα του πλανήτη να απορροφά τα απόβλητα στενεύει.)
Η δομή της καινούργιας κοινωνίας θα πρέπει να στηρίζεται στον άνθρωπο ,στο περιβάλλον, στην οικονομία  και στην  Δικαιοσύνη.

Η Αλκίνοος Αρετή της Δημοκρατίας των Ομηρικών Επών

Η αληθινή ουσιαστική δημοκρατία είναι ο στόχος της!
Τα ανθρώπινα δικαιώματα αδιαπραγμάτευτα
και η Ελευθερία ύψιστο αγαθό και η μόνη επιλογή του κάθε Ανθρώπου.
Η αξιοπρέπεια απαραίτητη προυπόθεση!
Η Αρετή ένα δύσκολος και στενός δρόμος στη αρχή


  Συνεπώς αν θέλουμε να μιλάμε για πολίτευμα και πολίτες, τον καινούργιο αιώνα, θα πρέπει να αφήσουμε τις φεουδαρχίες τις απολυταρχίες ,αυτοκρατορίες θεοσοφίες θεοκρατίες ,οικογενειοκρατίες -ολιγαρχίες και να μιλήσουμε και να οραματιστούμε τις Καινούργιες Αλκίνοες Πολιτείες, Δελφικές Αμφικτυονίες, με κέντρο της Ελλάδα ως πηγή έμπνευσης και εγγύηση γήινης ισορροπίας. Εκεί να ανάψουμε την Ιερή Φλόγα Εστία για το σπίτι μας, την Γη, όλοι οι λαοί με Φαιά Ουσία. Μόνο έτσι θα ζήσουμε με αρμονία σοφία και αλκίνοον αρετή.
Τούτο το μήνα τον από πάνω
Τον από πάνω τον παραπάνω
Αϊτός εβγήκε να κυνηγήσει
Να κυνηγήσει και να γυρίσει
Δεν εκυνήγα λαγούς και 'λάφια
Μόν' εκυνήγα δυο μαύρα μάτια
Μαύρα μου μάτια κι αγαπημένα
Και πως περνάτε χωρίς εμένα




Η ΠολίτηςΠολιτεύματα και καθεστώτα στην Λεμουρία και την Ατλαντίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου