Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

Η διαδρομή μιας βαλίτσας

Σε μια βαλίτσα


Θα πάει μακρυά η βαλίτσα τελικά;;;;;
Για να ακριβολογούμε οι βαλίτσες, γιατί γέμισε η ζωή μας πολλές από δαύτες, με εκδιδόμενους μεγαλοεπιστήμονες , υπουργούς, γραμματεις και αυλικούς, όλοι στο σιδηρούν παραπέτασμα ενός εκπορνευόμενου συστήματος. 

 Και δεν είναι τωρινό το φαινόμενο. Χρόνια τώρα βλέπουμε βαλίτσες να πηγαινοέρχονται, γεμάτες ένοχα μυστικά , αλλά κανείς ένοχος.

Η ζωή τους σε μια βαλίτσα,  με τις σπουδαίες πληρωμένες περγαμηνές, και τις μεγάλες θέσεις που τους έβαλαν, όχι γιατί το άξιζαν αλλά γιατί ξέρουν πολύ καλά να τους υπηρετούν.

Και θα τους  βραβεύσουν γι΄αυτό σε μεγάλα και λαμπερά γκαλά αλλά δεν θα τους πούν ποτέ την μια  και  μοναδική αλήθεια. Δεν θα τους πούν ποτέ ποιοί είναι πραγματικά , το πόσο ασήμαντοι , ανεπαρκείς,και κακοήθεις  , τα μεγάλα τους λάθη και πόσο πολύ τους υποτιμούν και τους σιχαίνονται.
 Και μιλώ για  τον βαρυσήμαντο επιστήμονα, τον άτρωτο πρόεδρο μιας πολυεθνικής , για τον θυρωρό της και για τους πολιτικάντηδες μιας μεγάλης ληστρικής κομματοοικογενειοκρατίας. Και τον αποκαλώ "πολιτικάντη" γιατί εδώ συμπυκνώνεται η ουσία του προβλήματος.
Η λέξη ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ παράγεται απο την λέξη «ΠΟΛΙΤΙΣ», η οποία ετυμολογείται εκ του «ΠΟΛΙΣ».
Η λέξη «ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ» εκφράζει τα επιτεύγματα της ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ  , ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ μιας ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ και βάζει την σφραγίδα του σε κάθε εποχή στην ιστορία της ανθρωπότητας.
Προάγει την ποιότητα  ,το ήθος , την αρετή  και συμβάλλει στην εξέλιξη του ανθρώπου-πολίτη.
Με λίγα λόγια η επιστήμη, η τεχνογνωσία, ο πολιτικός λόγος είναι στην υπηρεσία της ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑΣ, .

Αλλά όλα αυτά δεν σας τα έμαθαν στα σπουδαία πανεπιστήμια σας, δεν σας έμαθαν ότι η "τιμη,τιμή δεν έχει".και οι όρκοι που δίνετε είναι λόγια ενός αναξιόπιστου ανδρείκελου σε ένα διεφθαρμένο σύστημα.
Μιλάω όμως και για σένα ταπεινό μυρμηγκάκι, θυρωρέ ,και μην κρύβεσαι πίσω απο την καμπούρα σου,που ονειρεύσαι μια μέρα να γίνεις χαλίφης στην θέση του χαλίφη, ή τουλάχιστον να βάλεις τον  άχρηστο γυιό σου σε βάρος ενός παιδιού με περισσότερα προσόντα απο τον υδροκέφαλο απόγονο σου, μόνο και μόνο γιατί ξέρεις να σκύβεις με γλοιωδία , κουβαλώντας τις βαλίτσες των αφεντικών σου, ξέρεις να κουνάς πλαστικές σημαιούλες, και να τους χειροκροτείς.


Ολοι σας επιτρέψατε σε αυτό το σύστημα   να σας χειριζεται  είστε το φερέφωνό του, ξεπουλήσατε τα πάντα και το χειρότερο την ίδια σας την ζωή, που την στριμώξατε μέσα σε μία βαλίτσα.

Αναθρέψατε ένα τρομακτικό τέρας, που καταβροχθίζει στο περασμά του ζωές, συνειδήσεις, ιδέες, ονειρα, και  τώρα τρέχετε πανικόβλητοι, φοβισμένοι να σωθείτε να κρύψετε την ποταπότητα σας.
Είστε άρρωστοι βαριά, απο την μεγάλη σας απληστία  και τίποτε δεν μπορεί να αντισταθμίσει αυτή σας την αναπηρία.
Το αντίθετο του άπληστου είναι ο «πληστός», που σημαίνει «πλήρης -ολοκληρωμένος». 

Ο φόβος, η απληστία, η άμετρη φιλοδοξία, ο φθόνος, η αντιπαλότητα  σας έχουν τυφλώσει και  λειτουργείτε με βάση το μικρονοικό  σας συμφέρον, απο όποια θέση είστε  .
Αυτή είναι η ζωή σας, αυτές ήταν οι επιλογές σας, και είστε ηττημένοι  παραδομένοι στον ολοκληρωτισμό μιας πλαστής ευμάρειας
Μπορεί όλα αυτά να τα θεωρείτε  ανόητο ρομαντισμό,γιατί έχετε μάθει να κινείστε μέσα στο σκοτάδι ,  μισείτε το φώς, την ομορφιά , την χαρά γιατί είστε τόσο σαθροί, διαβρωμένοι, και η δυσοσμία σας έχει εξαπλωθεί και έχει μολύνει όλον τον πλανήτη.
Οταν το "Εξπρες του Μεσονυχτίου" θα σας πετάξει  στην άβυσσο τότε να ανακαλύψετε έντρομοι  αυτό που τόσο πολύ φοβάστε,  ΜΙΑ ΑΔΕΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ.

Κατά τη μυθολογία, η έναρξη της απληστίας εμφανίζεται με τα παιδιά του βγαλμένου από τη θάλασσα Πρωτέα. Τον Πολύγονο και τον Τηλέγονο, οι οποίοι έφθασαν στην Παλλήνη, και καταπατώντας κάθε νόμο φιλοξενίας ,λήστευαν τους ταξιδιώτες και τους σκότωναν.
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ως εκπολιτιστής ήρωας έβαλε τέλος  στην κακοποιό δράση τους απαλλάσσοντας τον τόπο  απο τους ληστές. 




1 σχόλιο:

  1. Το όνομα «Πρωτέας» είναι αρχαία λέξη, που σημαίνει «πρώτος», «πρωτόγονος» και «πρωτογέννητος»Οι ναυτικοί τον αποκαλούσαν συχνά «Γέροντα της θάλασσας», όπως άλλωστε και τον Φόρκυ, τον Νηρέα, τον Τρίτωνα και τον θεωρούσαν προστάτη στα ταξίδια τους. Όπως μας λέει ο Όμηρος, ήταν υποτακτικός του Ποσειδώνα και γνώριζε όλα τα βάθη της θάλασσας και τα μυστικά τους. Επίσης, ήταν προικισμένος με μαντικές ικανότητες και μπορούσε να μεταμορφώνεται σε ό,τι ήθελε, σε ζώο, σε φυτό, σε πουλί, ακόμη και σε φωτιά ή σε νερό
    Στην Οδύσσεια ο Όμηρος αναφέρει ότι ο Πρωτέας κατοικούσε στο νησάκι Φάρος στις μεσογειακές ακτές της Αιγύπτου, στις εκβολές του Νείλου. Όταν ο Μενέλαος επέστρεφε από την Τροία, έχοντας μαζί του την Ωραία Ελένη, οι δυνατοί άνεμοι του Αιγαίου τους έφεραν στην Αίγυπτο. Εκεί ο Μενέλαος συνάντησε τυχαία τη σοφή και πρόθυμη κόρη του Πρωτέα, την Ειδοθέα, που του έδωσε οδηγίες για το πώς θα μπορούσε να αποσπάσει από τον πατέρα της χρήσιμες πληροφορίες για το ταξίδι της επιστροφής. Η Ειδοθέα του αποκάλυψε ακόμη ότι ο πατέρας της θα μπορούσε να του πει τι έχει συμβεί στο σπίτι του, ευχάριστο ή δυσάρεστο, όσο αυτός ήταν μακριά.

    Ο Μενέλαος στη συνέχεια εφάρμοσε το εξής τέχνασμα, ακολουθώντας τις συμβουλές της: ο ίδιος και άλλοι τρεις σύντροφοί του ντύθηκαν με φρεσκογδαρμένα δέρματα φώκιας και ξάπλωσαν ανάμεσα στις φώκιες του Πρωτέα το καταμεσήμερο.

    Αυτή ήταν η ώρα που, όπως όλα τα δαιμονικά της θάλασσας, ο «γέροντας» έβγαινε από το νερό. Συνήθιζε να ξαπλώνει κάτω από μια φαρδιά σπηλιά, ανάμεσα στο κοπάδι του, που κοιμόταν αναδίνοντας τη μυρωδιά του αλμυρού βυθού και της αβύσσου.

    Όταν ο Πρωτέας βγήκε από το πέλαγος, μέτρησε τις φώκιες του, αλλά δεν υποψιάστηκε την παγίδα και χώθηκε ανάμεσά τους. Μόλις αποκοιμήθηκε, ο Μενέλαος τον άρπαξε μαζί με τους συντρόφους του και τον κράτησαν σφιχτά. Ο Πρωτέας προσπαθούσε να τους ξεφύγει και μεταμορφώθηκε σε λιοντάρι, σε δράκο, σε τίγρη, σε κάπρο, έπειτα σε δέντρο ακόμη και σε νερό. Εκείνοι, όμως, δεν πτοήθηκαν και δε σταμάτησαν να παλεύουν μαζί του, παρά μόνο αφού άρχισε να παίρνει πάλι τη μορφή που είχε πριν αποκοιμηθεί.

    Τότε ο Πρωτέας εξαντλημένος, απάντησε στις ερωτήσεις του Μενέλαου, που έτσι έμαθε πως, για να του φανερώσουν οι θεοί το δρόμο της επιστροφής, έπρεπε να ανεβεί τον Νείλο και να τους προσφέρει εκατόμβη, δηλαδή θυσία εκατό βοδιών. Επίσης, ότι δεν του ήταν γραφτό να πεθάνει, γιατί ο Δίας τον θεωρούσε γαμπρό του, λόγω της Ελένης, και θα του φερόταν πολύ ευνοϊκά· θα τον οδηγήσει μετά θάνατο στα Ηλύσια πεδία.

    Τέλος, ο Πρωτέας τον πληροφόρησε και για την τύχη του αδερφού του, του Αγαμέμνονα, που είχε δολοφονηθεί, καθώς και για τους συμπολεμιστές του στην Τροία, τον Οδυσσέα και τον Αίαντα τον Λοκρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή